فهرست زنجیره تامین محصولات نیوشا و کاژان
یکی از بزرگترین و مهمترین مزیت های نیوشا تنوع محصولات آن است؛ نیوشا بیشتر از 70 محصول مختلف دارد که هر یک خاصیت ها و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. هر چقدر گیاهان و محصولات بیشتر و متنوع تر باشند، بخش بزرگتری از نیازهای مصرف کنندگان تأمین می شود و احتمال اثربخشی و کارکرد محصولات افزایش می یابد.
امروز، کمتر گیاهی وجود دارد که در سبد محصولات نیوشا دیده نشود! گیاهانی از مناطق مختلف کشور و از سراسر دنیا، در اشکال و انواع مختلف شامل دمنوش های خالص و ترکیبی، انواع چای های سیاه و سبز خالص و مخلوط، روغن ها و اسانس های گیاهی!
اما همین امتیاز بزرگ نیوشا، منجر به سردرگمی احتمالی مصرف کننده می شود؛ مصرف کننده چطور باید متوجه شود که چه گیاهی برای او مناسب است؟ چه زمانی و در هر وعده، چه مقدار از محصول را مصرف کند؟ و ….
بدون تردید از مصرف هدفمند گیاهان براساس شرایط بدنی و سبک زندگی خاص، نتایج بسیار بهتر و مؤثرتری نسبت به مصرف خودسرانه و بی هدف به دست می آید.
فروشگاه ها و فروشندگان آنها نه زمان کافی و نه اطلاعات ضروری و لازم را برای اینکه تک تک گیاهان را به مشتری معرفی کنند ندارند. از طرف دیگر، فروش محصولات در وبسایت شرکت بدون شناخت و بررسی نیاز واقعی مصرف کننده، ممکن است نتایج مطلوب و مؤثری برای او نداشته باشد.
بر همین اساس، راه حل نیوشا برای این مشکل، استفاده از روش «فروش مستقیم» است. در این روش، شرکت به جای استفاده از روش های سنتی توزیع، فروش محصولات خود را از طریق نمایندگان و مشاوران فروش آموزش دیده انجام می دهد.
ویژگی های نمایندگان فروش نیوشا:
1. به خواص و کاربردهای گیاهان تسلط نسبی دارند و با گرفتن اطلاعات از مشتری و آگاهی از نیاز و خواسته های او، می توانند پکیج و مجموعه ای از محصولات متناسب با آن نیازها را به مشتری پیشنهاد دهند؛
2. تا پایان دوره مصرف پکیج، همراه مصرف کننده هستند و پیگیری های لازم را انجام می دهند؛
3. به مصرف کننده انگیزه و انرژی می دهند و به دغدغه ها و سوالات او پاسخ می دهند؛
4. در صورت لزوم، مسائل و درخواست های مصرف کننده را به شرکت ارجاع می دهند.
با این روش فروش مدرن که در آن، هنگام پیشنهاد محصولات، شرایط فردی و خاص مصرف کننده نیز در نظر گرفته می شود، نیوشا توانسته وجه تمایز خاص و ممتازی را در بازار رقابت به دست آورد.
به همین دلیل، امکان تهیه محصولات نیوشا از فروشگاه ها و مراکز ثابت تجاری وجود ندارد و محصولاتی هم که از راهی به جز نماینده ها و مشاوران فروش شرکت خریداری شده باشند، مشمول خدمات و پشتیبانی شرکت نخواهند شد.